Світовий ринок віндсерфінг Фоїл
Щоб отримати чітке уявлення про ринок віндфойлов і тенденції, було опитано співтовариство любителів Фоїл, про їх переваги в брендах, стилях і локаціях.
На основі отриманих 345 анкет, які включали кілька простих запитань про улюбленому спорядженні, стилі і місцезнаходження, наведена відповідна статистики. Зверніть увагу, що наведені нижче статистичні дані, звичайно, не точні і засновані тільки на невеликій вибірці всього ринку, але ми вважаємо, що вони досить гарні для того, щоб дати реалістичну картину ринку Фоїл в даний момент.
Давайте пройдемося по результатам нашого анкетування:
Віндсерфінг проти віндфойлінга.
Перше питання було про прихильність до віндфойлінгу. Ми припускали, що більшість людей Фоїл в слабкий вітер (можливість кататися в слабкий вітер, саме тому люди починають цікавитися Фойлом в першу чергу,) і повертаються до віндсерфінгу, як тільки вітру стає досить для короткої дошки. Це також показала статистика: 79% віндфойлеров також (все ще) займаються віндсерфінгом, а 21% респондентів - тільки віндфойлінгом.
Однак наш досвід показує, що в міру поліпшення ваших навичок, ви зможете управляти Фойлом практично в будь-яких умовах, і Фоїл при сильному вітрі і хвилі, в результаті спортсмени адаптуються, і число тільки віндфойлеров скоріше за все буде збільшуватися в майбутньому.
Де ж знаходяться любителі віндфойлінга?
Не дивно, що традиційні країни, що займаються віндсерфінгом, також є найбільш передовими, коли справа доходить до віндфойлінга. Франція, Великобританія і США є трьома домінуючими ринками для віндфойлов, що представляють майже половину фойлеров. Інші європейські країни, такі як Німеччина і Нідерланди, Нова Зеландія і Австралія, також є країнами, в яких віндфойлінг отримав великий розвиток.
Які бувають стилі віндфойлінга?
Ми попросили наше співтовариство вибрати стиль фойлінга, який найкращим чином відповідає їх стилю: фристайл Фрірайд (маленькі вітрила, маленькі дошки ...) Freerace (великі вітрила, великі дошки, швидкість, ...) Гонка (PWA або formula race style) Можна сказати, що підприємницькі кола прихильників Фойла підрозділяється на два основних типи: racers / freeracers, що представляють 52% і freestyle / freeriders, що представляють 48% співтовариства.
Які бренди найпопулярніші?
Тут починається сама захоплююча частина. За останні пару років багато брендів вийшли на ринок Фоїл, однак ми розуміємо, що на ринку домінує кілька великих брендів, а також довгий хвіст більш дрібних брендів, які намагаються проникнути на ринок.
Starboard є лідером ринку підводних крил для віндсерфінгу з часткою ринку 25%. Досить дивно бачити Slingshot на другому місці з 17% -ю часткою ринку, знаючи, що Slingshot в основному відомий як бренд кайтсерфінгу (навіть якщо раніше він займався віндсерфінгом багато років назад), і що вони зосереджені тільки на фрірайдових стороні Фоїл. Третє місце Neilpryde (або F4) з часткою ринку 11%. Ці три бренди продають більше половини підводних крил для віндсерфінгу в даний час на ринку. Зверніть увагу, що у деяких брендів є конкурентна перевага на місцевому рівні: Slingshot - безумовно лідер на ринку США, AFS та Zeeko - найпопулярніші бренди у Франції, але Lokefoil і Taaroa також добре відомі.
Коли справа доходить до дощок для гідрофойла, ми бачимо схожу тенденцію: Starboard домінує з 25% -ю часткою ринку, JP Australia має солідну 16% -ву частку ринку (ймовірно, завдяки лінійці дощок Hydrofoil, яка була успішною з моменту першого випуску в 2017 році) і Slingshot з часткою 11%.
Знову ж таки, три провідних бренду представляють більше половини флоту віндфойлов по всьому світу, але з деякими місцевими відмінностями: Slingshot - найпопулярніший бренд в США, JP Australia настільки ж сильна, як Starboard в Великобританії, і Exocet, схоже, має багато прихильників у Франції . Зверніть увагу, що близько 5% стверджують, що їх дошка виготовлена за індивідуальним замовленням, як в старі добрі часи.
Перевага по стилю.
Тепер давайте заглибимося в різні стилі віндфойлов і подивимося, чи зможемо ми побачити істотні зміни в перевагах по брендам.
Race foiling
Немає ніяких сумнівів в тому, що Starboard домінує на гоночній арені як з гоночними Фоїл, так і з гоночними дошками. Проте, Фоїл Neilpryde і дошки JP Australia як і раніше мають пристойну частку пирога. Буде цікаво подивитися, чи вдасться Phantom International збільшити свою частку на ринку після феноменального сезону PWA, досягнутого ними в 2019 році (з 3 гонщиками в загальному топ-4 і чемпіоном світу Ніколасом Гоардом).
Однак недавній вибір програми Starboard IQ Foil для Олімпійських ігор 2024 року ще більше зміцнить лідируючі позиції Starboard.
Freeracing
Домінування Starboard в сегменті freerace трохи менше, пропонуючи місце для таких брендів, як Neilpryde, AFS або RRD для Фойла, і JP Australia, Exocet, Fanatic, RRD або Tabou для дощок.
Freeriding
Саме в сегменті фрірайду ми бачимо найбільшу різноманітність у виборі спорядження. У той час як Slingshot явно лідирує в сегменті фрірайд на підводних крилах зі своїм же Фойлом Hoverglide,багато інших бренди все ж демонструють деякий потенціал: Starboard знову зі своїм Фойлом Supercruiser або фрірайд Фойлом, Naish, Neilpryde з Glide і Moses який стає все більш і більш популярним в віндфойле у сегменті дощок для фрірайду у нас домінують 3 бренду: Slingshot,звичайно ж, з дуже короткими дошками Wizard і Freestyle, а також Starboard (включаючи нову лінійку Foil X і Freeride) і JP Australia.
У нашому опитуванні було всього 6% фрістайлеров, тому неможливо було зробити які-небудь істотні висновки про вибір бренда.
Висновок:
Хоча цей звіт був заснований на порівняно невеликій вибірці спільноти віндфойлеров, ми вважаємо, що результати щодо достовірні і дають нам уявлення про те, як зараз виглядає ринок фойл обладнання.
Ось основні висновки:
- 79% фойлеров все ще займаються віндсерфінгом (21% - тільки віндфойлінг) 52% фойлеров більше займаються фрірейсом / рейсом, а 48% більше зацікавлені у фрірайді / фрістайлі
- Starboard є лідером на ринку, як для гідрофойлов, так і для дощок.
- Starboard домінує в сегменті freerace / race, в той час як Slingshot лідирує в сегменті фрірайду, зокрема в США.
Ми також вважаємо, що багато брендів зараз мають відносно низьку частку ринку, але багато хто з них відмінно справляються зі своїм завданням і пропонують відмінну якість продукції. У них може бути багатообіцяюче майбутнє, оскільки ринок віндфойлов, швидше за все, продовжить рости в найближчі роки.
Матеріал взято з сайту windfoilzone.com