Стаття розповідає про те, що являють собою грейвл байки, описує їх конструкцію і переваги над іншими велосипедами.
Переваги грейвл байка:
• Беручи за основу конструкцію велосипедів для подорожей, велоергометрія та велокросів, були створені гравійні велосипеди. Це практично всюдихідні машини для велосипедистів, які хочуть ганяти як по грунтових, так і по асфальтованих дорогах.
• Особливістю грейвл байків є наявність дискових гальм і конструкція рами, завдяки чому у велосипедів більший кліренс для встановлення більш товстих шин. Це дозволяє велосипеду кататися на великому спектрі поверхонь і з легкістю долати вибоїни.
• Навіть на самих вузеньких дорогах в щільному транспортному потоці, гравійні велосипеди дозволяють Вам чудово обходити небезпечних водіїв.
• Серед усього спектру дорожніх велосипедів, грейвл байки - це надійні приймачі традиційних велосипедів, які можуть долати тривалі відстані.
• Для того, щоб поліпшити силу зчеплення коліс з дорогою і забезпечити максимальний комфорт велосипедисту, деякі виробники встановлюють короткий хід підвіски і 650-ті колеса.
Грейвл байки швидко перейшли від останньої модної «ідеї фікс» до значної частини виробництва більшості велосипедних підприємств. Ці велосипеди розраховані на комфортне катання на тривалих відстанях. Вони оснащені дисковими гальмами, великим кліренсом і геометрією, яка ідеально підходить велосипеду як для їзди по дорозі, так і по пересіченій місцевості, будь то гравій, ліс або бруд.
На грейвл байці відмінно кататися по асфальтовій дорозі
Навіщо Вам потрібен грейвл байк?
Завдяки своїй адаптованості, універсальності і міцності, грейвл байки - це ідеальні велосипед для:
• катання по гравійним дорогах,
• невеликих туристичних прогулянок,
• швидкого і тривалого пересування по дорогах з твердим покриттям,
• використання взимку у вигляді велотренажера,
• катання по дорозі з будь-яким покриттям.
Якщо коли-небудь і був створений ідеальний велосипед для британських велосипедистів, що не змагаються в гонках, то це, швидше за все, саме грейвл байк.
До цього часу американські гравійні гонки не були достатньо поширеними в об'єднаному королівстві, але стиль велосипеда викликав інтерес у британських велосипедистів. Ідея великих шин і великий геометрії, що забезпечує додатковий комфорт, виявилася дуже привабливою, особливо на нерівній і вибоїстій дорозі. Давайте будемо чесні, з огляду на поганий стан ремонту доріг у Великобританії, в багатьох місцях "дорога" - це і є суцільний гравій.
Велосипедисти під час прогулянки по гравійної дорозі
На грейвл байках можна кататися по будь-якій дорозі! Ідея створення велосипеда для будь-яких пригод (або як їх називають - велосипеди allroad, міські велосипеди roadplus або гірські велосипеди ендуро) швидко знайшла своїх шанувальників! Ці велосипеди можуть їздити по нерівних дорогах, рівнин, велосипедними доріжками або по відкритій сільській місцевості, якщо велосипедист хоче піти від катання по переповнених вулицях.
Зрозуміло, ідея їздити на дорожньому велосипеді з будь-якого типу місцевості, будь то рівні дороги з твердим покриттям або грубі і вибоїсті гравійні дороги, лісові стежки або пересічена місцевість, усіяна корінням від дерев, - далеко не нова. Велосипедисти роблять це з моменту появи першого велосипеда. Як Ви думаєте був винайдений велокрос? Проте, для їзди по бездоріжжю найкраще підходять грейвл байки. Вони відрізняються від дорожніх велосипедів і велокросів витривалістю, наявністю шин більшого розміру і геометрією, що підходить більше для гравійного велосипеда, ніж для велокросу.
Не варто плутати грейвл байк і велосипед для подорожей з витривалим дорожнім велосипедом, таким, як Cannondale Synapse або Saracen Avro. Хоча вони зовні виглядають однаково, головна відмінність між ними полягає в шинах більшого розміру і модифікована геометрія.
Грейвл байк - відмінний витривалий велосипед
Називайте ці велосипеди як Вам буде завгодно, - ці велосипеди призначені для розваги і вивчення красивою поза межами міста, якої нам пощастило бути оточеними. Ви можете їхати по гладкій асфальтованій дорозі спочатку, а потім мчати по лісовій стежці в саму гущавину лісу. І це дійсно постійно привертає все більшу кількість британських велосипедистів.
Що можна очікувати від гравійного велосипеда і велосипеда для пригод
Для початку, гравійні і пригодницькі велосипеди - це не просто ребрендинг велокросів. Оскільки не існує загальноприйнятого стандарту для створення велосипедів для пригод, вони зазвичай являють собою щось середнє між витривалим дорожнім велосипедом і гоночним велосипедом, хоча по своїх характеристиках більше схиляються до першого. Вони були сконструйовані з більш довгими колесами, тому поводяться стабільно на дорозі і під час руху по непередбачуваним поверхонь, таким як гравій, а так само забезпечують комфорт на великих відстанях. У грейвл байків більш ослаблена геометрія, а також - кут нахилу керма і верхня труба велосипеда частіше розташовані вище, ніж у гоночного велосипеда. Нижня підвіска, як правило, розташована на гравійному велосипеді трохи нижче, ніж на велокросів.
Всі гравійні велосипеди оснащені дисковими гальмами
Видалення калипера ободних гальм дозволяє легко розробити раму і вилку, придатні для установки шин більшого діаметра. Дискові гальма, особливо гідравлічні, мають більшу потужність, завдяки чому велосипедисту забезпечується більша впевненість під час катання на бездоріжжі. Так само вони дуже похвально поводяться в змішаних умовах.
Гравійні та пригодницькі велосипеди мають зазором для більших шин, але цей зазор сильно варіює залежно від бренду. Витривалі дорожні велосипеди, як правило, зазвичай мають зазором в 32 мм, однак гравійні та пригодницькі велосипеди збільшують зазор до 55 мм.рт.ст.. Це надає можливість вибору шин більшого діапазону, в тому числі серед великої кількості міцних шин для туристичних велосипедів і велокросів, а так само шини для звичайних велосипедів, тому у Вас є маса можливостей налаштувати велосипед для Ваших індивідуальних потреб у час їзди. У деяких випадках Ви можете навіть встановити 29мм-ші шини, призначені для гірських велосипедів.
Гравійні велосипеди володіють великим зазором для установки шин, які підходять для Вашого стилю катання
Вибір шин дуже сильно залежить від того, які поїздки Ви збираєтеся робити на своєму велосипеді, а так само від місцевості, по якій Ви будете кататися. Якщо Ви хочете кататися на великих швидкостях, то нічого не може Вас зупинити до встановлених легкими шинами в 25 мм або 28 мм. Або Ви можете використовувати позашляхові шини в 35 мм.рт.ст., якщо Ви плануєте включити в свій маршрут поїздки по бездоріжжю і гравію. Існує великий вибір шин, наприклад, все більше набирають популярність Panaracer Gravel King, розрахованих на пригоди і катання по грунтових дорогах.
Не дивлячись на те, що цей новий під-клас велосипедів був створений для катання по грунтових дорогах, їх виробникам вистачило мудрості прийняти конструктивне рішення при створенні грейвл байків і оснащувати їх невеликими отворами для установки кошики для перевезення багажу і бризковики. Це означає, що ви могли б створити ідеальний велосипед для поїздок за місто або для зимового катання, або просто додати кошик для невеликого прогулянкового подорожі та дослідження прилеглих територій. Завдяки таким подіям, як стала популярною Трансконтитентальная гонка, саме грейвл байк стає ключовим вибором для катання на довгих дистанціях, так само як і для здійснення невеликих подорожей. Якщо Вам потрібен міцний велосипед зі зручною посадкою, здатний долати будь-які відстані і перешкоди, з якими Ви можете зіткнутися під час катання - то гравійний велосипед - це саме те, що Вам потрібно!