F2 ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ

ІСТОРІЯ компанії F2

1979 РІК

Коли Пітер Брокгауз заснував F2 у 1979 році, віндсерфінгу було лише 10 років. Пітер був там із самого початку - він створив Windsurfing Germany, а потім заснував Mistral. Усі перші «вітрильні дошки» мали свої особливості. Важкі та навіть діряві дошки, бурові установки, які не перетворювали вітер на двигун, деталі, які ламалися.

Коли Пітер запустив власний новий бренд у сильній міжнародній конкуренції, у нього виникла вирішальна ідея: «забава та функція». 

 

БЕСТСЕЛЕРИ F2 (1981-1984)

У F2 віндсерфінг вперше назвали «веселим видом спорту». Розважальні дошки Lightning / Strato / Comet / Sunset / Starlit, розроблені Юргеном Хеншайдом, найкращим серфінгістом у сильний вітер того часу.

З самого початку F2 створював лише "фанборди". Їх назвали так тому, що їздити на них було набагато цікавіше, ніж на старих вітрильних дошках. Вони були оснащені ременями для стрибків і хвиль. Вони мали висувні шверти і жорсткі кілі. Короткі гіки та ефективні вітрила зробили серфінг на фанборді набагато веселішим, ніж традиційний віндсерфінг. Завдяки кращому функціонуванню плат F2 бренд став успішним у всьому світі за дуже короткий час, і ринок пішов за F2.

 

1983 РІК

ВИРОБНИЧІ ДОШКИ F2, ЯКІ ВИГРАЛИ КУБКИ СВІТУ (1983-1989)

З самого початку F2 був єдиним брендом, чия гоночна команда використовувала виробничі дошки на Euro Funboard Cup і World Cup. Усі інші команди прийшли зі спеціально розробленими дошками, частково такими ж дорогими, як і вживані BMW.

Lightning була чудовою дошкою для дистанційних перегонів, а Sunset і Starlit — для слалому та змагань з катання на хвилі.

 

1983 РІК

ТОВАРИ F2 ДЛЯ ЗИМОВИХ ВИДІВ СПОРТУ

F2 почалася в 1983 році з перших лижних кріплень. Дизайн оптично та технічно був видатним. Однак успіх на олігополічному ринку був обмеженим. Влада Salomon & Tyrolia була надзвичайною. Дилери спортивного спорядження виявили небажання змінити фокус.

1985 РІК

ЕПОКСИДНА ТЕХНОЛОГІЯ F2

До 1985 року епоксидна технологія з надлегкими пінополістироловими сердечниками була невідома. F2 і Mistral одночасно вдалося вирішити проблему з пінополістиролом і гелькоутом. Перш ніж компанія F2 змогла постачати дошки з нержавіючої сталі, вони продавали дошки зі стандартною обробкою на ринок молодих ентузіастів і заохочували персональний дизайн. Клієнти самостійно відремонтували гелькоут і надали дошці індивідуального вигляду. Таким чином F2 вирішив величезну проблему виробництва. Можна було продати тисячі плат з оптичними дефектами, і молоді клієнти були щасливі мати суперлегку та міцну епоксидну дошку від F2.

 

1986 РІК

F2 LIFESTYLE КАМПАНІЯ

Після представлення повного асортименту епоксидної смоли компанія F2 навряд чи змогла підвищити якість продукції, а натомість створила потужну кампанію, спрямовану на підвищення лояльності клієнтів. F2 став брендом молодої інноваційної цільової групи, яка показана в цій кампанії.

У 1986 році ринковий попит знизився, оскільки нові види спорту, такі як катання на гірських велосипедах, роликових ковзанах, сноуборді тощо, почали конкурувати з віндсерфінгом з точки зору часу та грошей. Люди часто розчаровувалися через безвітря і зверталися до альтернатив.

 

1988 РІК

КАТАЛОГ 1988Р

 

80-ТІ ТА 90-ТІ РОКИ


ЛЕГЕНДИ СПОРТУ F2

Все почалося з Юргена Хеншайда з Sylt. Юрген був героєм німецьких хвиль і сильного вітру. Він був єдиним визнаним європейським віндсерфером на Гаваях, де в Кайлуа в 1978 році відбувся перший Кубок Панами.

Пізніше вони поїхали за ним у Зюльт і Ла-Торш, де відбувся Кубок Європи з фанборду, організований Пітером Брокгаузом. Оскільки віндсерфінг був набагато популярнішим у Європі, ніж у США, кілька американських бордсейлерів регулярно з’являлися на європейських заходах.

Крім Юргена, у гоночній команді Формули-2 були Клаус Вальтер і Кай Шнельбахер з міжнародним рівнем продуктивності. Кай був досить крутий, щоб використовувати тільки виробничі плати F2. Список його перемог на чемпіонатах світу, таких як La Torche, був вражаючим.

Невдовзі з'явився новий "хлопець з кварталу" Бйорн Дункербек. У віці 15 років Пітер Брокгауз запросив його на Sylt Funboard Cup і познайомив його з Юргеном і командою F2. Це підприємство дало Бйорну сильний поштовх. Після цього він незабаром став провідною фігурою Ф2 у Кубку світу. Він перемагав у Роббі Нейша та всіх інших тріщин у 80-х і 90-х, коли вони зустрічалися.

Бйорн був лідером у віндсерфінгу до 2010 року.

 

ДО 2010 РОКУ

НЕЙМОВІРНА КАР'ЄРА БЙОРНА ПОЧАЛАСЯ З F2

Бьорн Дункербек, без сумніву, є найуспішнішим віндсерфером усіх часів. З 42 титулами чемпіона світу він навіть перевершив Роббі Нейша, іншу легенду спорту.
Щоб дізнатися про його титули Кубка світу, натисніть тут.
У 14 років він стартував для нас на Euro Funboard Cup. І протягом багатьох років він зібрав цей неймовірний список із 42 титулів чемпіона світу.
Бйорн, термінатор. У дев'яності роки він домінував у спорті за власним бажанням.
Сьогодні Бйорн все ще бере участь у змаганнях на швидкість. Його мрія – подолати кордон зі швидкістю 100 км/год. Поки що його рекорд становить близько 99 км/год.

 
 

 

2000 РІК

ТЕМНІ РОКИ F2

На початку 2000-х років кайтсерфінг і навіть серфінг стали більш популярними. Віндсерфінг втратив свою переважну роль на воді. Щороку показники віндсерфінгу зменшувалися, і новий власник F2 не мав уявлення, як зупинити занепад компанії.

  

2008 РІК

НОВИЙ ВЛАСНИК F2

Нарешті в 2008 році Бернд Флюгель з Хофа, Баварія, Німеччина купив залишки колишньої великої компанії та почав з нуля.

Він переробив сагайдак нових дощок і додав кайтсерфінг і особливо веслування стоячи до лінійки продуктів F2. Бернд також скоротив витрати на маркетинг і відмовився від того, щоб бути лідером у кожній категорії. Відтоді F2 більше концентрується на сімейному ринку. 

Сьогодні сегмент водних видів спорту значно зростає в усьому світі, оскільки в країнах, що розвиваються, постійно з’являються нові розробки та з’являються нові ринки.

 

2021 РІК

МАЙБУТНЄ F2

F2 щойно відсвяткувала своє 40 - річчя. Якщо ви врахуєте, що в 1980 році, коли компанія вперше представила свою лінійку продуктів у Парижі на “Salon Nautique”, конкурували понад 100 брендів віндсерфінгу. F2 чудово подолав усі ці роки сильної конкуренції та мінливих ринків. Сьогодні, згідно з дослідженням ринку в Німеччині, цей бренд все ще є найпопулярнішим ім’ям і зміцнить свої позиції завдяки свіжому капіталу, покращеній видимості та мережі дилерів.

F2, веселощі та функціональність — це більше, ніж бренд. Це філософія продукту. Якщо за ним серйозно стежити, успіх буде вірним супутником.

 

Перейти в каталог